STORY-TRÅD·nyheter
7-Eleven vill börja sälja öl och vin
Har ansökt om serveringstillstånd 7-Eleven kan man ju svänga förbi om man behöver något snabbt att äta, en glass eller något att dricka. I framtiden kanske det även kan bli ett ställe man köper både öl och vin på. 7-Eleven på Centralstationen i Göteborg har nämligen ansökt om serveringstillstånd och hoppas att de framöver även ska kunna erbjuda alkoholhaltiga drycker i butiken. Detta för att man vill erbjuda sina kunder lite extra service Nu återstår det att se hur lång tid det tar för kommunen att hantera ansökan och om den över huvud taget kommer att bli godkänd. Läs vidare och kommentera: https://tjock.se/strupen/7-eleven-vill-borja-salja-ol-och-vin/493400/ Läs mer om 7-Eleven, vin, servingstillstånd, ansöka, tillstånd, alkohol