← TILLBAKA
STORY-TRÅD·nyheter
Britt-Marie Wiker får riksväg 61 rakt över tomten: ”Ingen bryr sig”
Främre delen av Britt-Marie Wikers tomt är numer en arbetsplats med tung trafik, grushögar och arbetare som bygger ut riksväg 61. Ett extra körfält tar plats på sträckan utanför hennes hus. – Det blir väldigt stressigt och jag blir på dåligt humör. Det är ingen som ställer upp och hjälper till med någonting, säger hon.
Senast uppdaterad 23 juni 07:05·0 artiklar i tråden