← TILLBAKA
STORY-TRÅD·nyheter
Lägre vattenförbrukning än vanligt i Ängelholm
Vattennivåerna i Ängelholm är stabila och förbrukningen är lägre än den brukar vara. Ändå uppmanar kommunen till sparsamt användande. – Konsumtionen har minskat avsevärt och vi är nere på en nivå motsvarande vinterkonsumtion, säger VA-chef Roger Karlsson.
Senast uppdaterad 28 juni 08:05·0 artiklar i tråden