söndag 28 juni 2026
← TILLBAKA

STORY-TRÅD·nyheter

Lägre vattenförbrukning än vanligt i Ängelholm

Vattennivåerna i Ängelholm är stabila och förbrukningen är lägre än den brukar vara. Ändå uppmanar kommunen till sparsamt användande. – Konsumtionen har minskat avsevärt och vi är nere på en nivå motsvarande vinterkonsumtion, säger VA-chef Roger Karlsson.

Senast uppdaterad 28 juni 08:05·0 artiklar i tråden