onsdag 24 juni 2026
← TILLBAKA

STORY-TRÅD·nyheter

Lina är volontär på arbetstid -”Fint att vara en del av något viktigt”

Stadsmissionen lämnar mer och mer traditionell sponsring för ett nytt sätt att samarbeta, företaget får skicka sina anställda för att jobba som volontärer i verksamheten. – Det bidrar till teamkänsla och ökar stoltheten över sin arbetsgivare, säger stadsmissionens Rickard Salzman.

Senast uppdaterad 24 juni 04:05·0 artiklar i tråden