← TILLBAKA
STORY-TRÅD·nyheter
Öresundståg från Helsingborg fick evakueras
Ett Öresundståg på väg mot Köpenhamn från Helsingborg fastnade efter ett elfel på Södra stambanan söder om Lund. Tåget fick evakueras strax efter lunch och det är just nu stopp på sträckan. ”Det var ingen luft och varmt och mörkt på tåget”, säger en passagerare till HD.
Senast uppdaterad 27 juni 12:05·0 artiklar i tråden