måndag 22 juni 2026
← TILLBAKA

STORY-TRÅD·nyheter

Sjuksköterska i Arvidsjaur blåste 1,84 promille på jobbet – varnas

En sjuksköterska i Arvidsjaurs kommun som blåste 1,84 promille under arbetstid får jobba kvar – men med en varning. – Som arbetsgivare har vi ett rehabiliteringsansvar, säger socialchefen Peter Öhman. Sjuksköterskan blev uppsagd av sin tidigare arbetsgivare efter att ha stulit och brukat narkotikaklassade tabletter på jobbet.

Senast uppdaterad 22 juni 05:05·0 artiklar i tråden