← TILLBAKA
STORY-TRÅD·industri
VM var det sista ni behövde, Norge
Erling Haaland målar hejvilt, fansen på plats ror hejdlöst och hemmavid har hela Norge gått bananas i en lika febrig som öldoftande VM-hysteri.Jo, det är verkligen väldigt kul.Men möjligen är det här också det sista ni behövde, Norge.
Senast uppdaterad 26 juni 16:05·0 artiklar i tråden